23 July 2012

Don Juan One Coat OC 221

One Coat je nova linija lakova koju je Don Juan izbacio pre mesec dana. U kolekciji za sada ima šest boja, a najavljeno je da će ih biti još. Ovi lakovi su pakovani u četvrtastu bočicu od 12 ml i u Cristabell koštaju 160 dinara. Imala sam sreću da u nagradnom paketiću od Don Juan kozmetike dobijem i jedan od ovih lakova te ću ga sada na brzinu predstaviti. Na brzinu jer meni ova boja stoji kao piletu sedlo i ne mogu podneti da mu testiram izdržljivost. Kupila sam i crveni lak iz ove kolekcije i njega ću rado testirati detaljno.

cela One Coat kolekcija

One Coat is a new line of polishes that Don Juan Cosmetics put on market a month ago. There are 6 shades for now, but more will be added. They come in square 12 ml bottles and cost about 1.5 €. I was lucky to get one in my prize box from Don Juan so I'll do a quick review of it. A quick one because this colour is so unfitting for me that I can't stand it on my nails so long that I could test its durability. I did buy the red polish from this collection and I'll gladly test that one thoroughly.

Don Juan One Coat OC221

Prvo što se (ne) primećuje kod ovog laka je miris. Kukala sam na druge Don Juan lakove kako imaju veoma snažan miris. To nije slučaj sa ovim lakom. Četkica je obična metlasta i to mislim da je jedini promašaj kod ovog laka jer je ipak malo povlačila lak i ostavljala ćelava mesta (jedno je veoma upadljivo na mom domalom prstu, ostala sam uspela da popunim). Verujem da se to ne bi desilo da je četkica pljosnata. Kako ime sugeriše, One Coat lakovi bi trebalo da daju punu pokrivenost iz jednog sloja. Ovaj lak je svakako dovoljno pigmentovan za to i, sa izuzetkom domalog prsta, pokazao se u skladu sa imenom. Tekstura laka je veoma prijatna, glatka, nisu se pravile grumuljice ni mehurići. Mislim da je Don Juan na veoma dobrom putu da napravi savršen lak.

Don Juan One Coat OC221

The first thing I noticed about this polish is its smell, or better said the lack of it. I complained about the strong unpleasant smell of Don Juan polishes before. There is no trace of that smell in these polishes. The brush is regular broom-like one and I think it is the only fault of this polish because it dragged the polish a bit, leaving bald spots (one is very prominent on my ring finger, I managed to cover others). I believe that this wouldn't happen if the brush was flat one. The name of this collection suggests that these polishes should give full coverage in just one coat. This polish is definitely so pigmented that it could do it and, with the exception of my ring finger, it lived up to the name. The formula of the polish is good and smooth, without clotting or bubbling. I think Don Juan is on a very good road to make a perfect polish.


15 comments:

  1. ijao, ma divno ti stoji, navikavaj se polako kad je tako divna, divna bojica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne navodi me na greh. Bojica jeste prelepa, samo nije za mene. Mislim da bi tebi stajao odlično. Meni je suviše svetao i mnogo je jarka boja.

      Delete
  2. Divna plava boja. I ja tako ciste plave ne nosim cesto ali volim da ih imam za kad mi dune ;) Moracu da isprobam neki od ovih lakica, sve boje su mi lepe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo imaj na umu da crtež sa sajta veze nema sa pravom bojom. Ovaj poslednji je baš ciklamast, na primer.

      Delete
    2. Ciklamast - to je već bolje. Baš me zanima kakvi su 221 i 222.

      Delete
    3. Aaa, ovo je 221! Onda je 220 nešto bledunjavo...
      Boja je divna, vrišteća ali sviđa mi se. Daj mu šansu!

      Delete
    4. 220 je baš lepa nežna plava, kao isprani tirkiz, ako se dobro sećam.

      Delete
    5. Moraću da odaberem jedan ovih dana! ;)

      Delete
    6. Baci pogled. Nije neki izbor boja trenutno, ali mislim da ćeš ipak moći da nađeš nešto za sebe.

      Delete
  3. ja sam uzela mint i prosledila dalje jer mi je potrajao ne iskrzan citav jedan dan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakva im je trajnost jer sam ovaj samo za slikanje namazala. Ovi obični su baš postojani, valjda nisu OC lošiji.

      Delete
  4. Jaooo, mnogo je lep! :) Mozda bi ti bolje isao uz malo krace nokte, ali i ovako je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šmikus, nemoj sada i ti da počinješ :D Na kraju da dete ne dobije lakić zato što sam ga ja zadržala.

      Delete
  5. Ali ja sam Smikus :( :P

    Divan je, moram ga naci :D kod mene ih jos nema!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krelac. Ne gledam ime, samo ikonicu :D Izvini. A i Sonji sam dužna izvinjenje.

      Potraži ih. Mislim da bi se tebi mintasti i ciklama takođe dopali.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...