27 July 2012

Aura Magnetic Intergalactic 946 Houston Controlled

Ovo je poslednji Aura Magnetic Intergalactic lak koji sam kupila kada su bili na akciji u Liliju. Aurini Magnetic Intergalactic lakovi koštaju 309 dinara, a pakovanje je od 8 ml.

This is the last Magnetic Intergalactic polish I bought when Aura products were on special offer. Aura's Magnetic Intergalactic polishes cost 309 dinars (about 3 €) and come in 8 ml bottles.

Aura Magnetic Intergalactic 946 Houston Controlled

Houston Controlled mi lako može postati omiljeni magnetni lak od svih koje imam. Razlika između baze i šare je veoma upadljiva i to mi se mnogo dopada. Ovaj lak može proći kao jednoslojac, ako se maže deblji sloj. U bočici je ovaj lak srednje plav, malo vuče na rezeda. Posle primene magneta se ta plava izdvaja iz tamne, skoro crne osnove i dobija se prilično dramatična šara.

Houston Controlled can easily become my favourite of all magnetic polishes I have. The difference between the base and accent colour is very stark and I love it. The polish can be a one-coater, but it has to be a thick coat. In the bottle it looks tealish medium blue. After application of magnet that blue is drawn from dark, almost black base and rather dramatic design appears.

Aura Magnetic Intergalactic 946 Houston Controlled

Lak se nanosi lepo i prilično ujednačeno. Iz jednog debljeg sloja se može dobiti puna pokrivenost. Nadlak mi je opet zamrljao šaru i to više nego pola sata nakon što sam nanela lak (lak je bio suv). Pitam se da li je problem možda u debelom sloju laka i da bi možda sve bilo kako treba da sam mazala dva tanja sloja.

The application was smooth and even. Full coverage can be achieved in one thick coat. Top coat smudged the design again, even though I put it more than half an hour after polish (the polish was dry). I wonder if the problem is due to the thickness of the polish and if everything would be all right had I applied two thin coats of polish.

Aura Magnetic Intergalactic 946 Houston Controlled + nadlak

Magnetom opet nisam zadovoljna. Na malom prstu i kažiprstu se vidi efekat proizveden originalnim magnetom, na srednjem prstu sam umočila magnet u lak i šara je zato jasnija. Takav efekat se (bez umakanja u lak) dobija Golden Rose magnetom. Na domalom prstu sam koristila Golden Rose magnet sa šarom zvezde.

I'm dissatisfied with the magnet again. Pinkie and index finger show design made with Aura magnet, I dipped the magnet into polish on my middle finger, hence the clearer, sharper design. Such effect is achieved with Golden Rose magnet, without dipping it into polish. I used Golden Rose star magnet on ring finger.

Aura Magnetic Intergalactic 946 Houston Controlled + nadlak

Ispod je slika desne ruke. Golden Rose magnete sam koristila na palcu, kažiprstu i domalom prstu, pri čemu sam na domalom prstu koristila chevron magnet. Jasna šara se dobija lako uz pomoć Golden Rose magneta, a uz pomoć Aurinog tek ako se magnet umoči u lak. Chevron šara mi nije ispala dobro pošto magnet nisam držala ravno.

Below is photo of my right hand. I used Golden Rose magnets on my thumb, index finger and ring finger. Golden Rose magnet gives clear design easily, and Aura magnet makes the design of same quality only if dipped into polish. Chevron didn't turn out well because I didn't hold the magnet straight.

Aura Magnetic Intergalactic 946 Houston Controlled

Sve slike su snimljene pri dnevnom svetlu.

All photos were taken in daylight.

Aura Magnetic Intergalactic 945 Apollo Secret
Aura Magnetic Intergalactic 949 Rocket Fuel
Aura Magnetic Intergalactic 947 Sputnik Parts
Osnovni članak o magnetnim lakovima


16 comments:

  1. odličan, stvarno! i meni sa najviše sviđa od svih magnetnih koje si kačila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja mu je najživlja od svih koje imam. Preporučujem.

      Delete
  2. Super izgleda, moracu i ja da nabavim neki... :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi ga, ali preporučujem da koristiš neki drugi, jači magnet.

      Delete
  3. Bas su dobre sare i kontrast. A i stoji ti jako dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Još samo kada ga nadlak ne bi razmazivao...

      Delete
  4. Mnogo mu je lepa boja i jacina sare, tj svidja mi se sto je bas vidljivo da je magnetni lak u pitanju, nema zabune. Zanima me kako bi izgledalo da se sam lak namaze, bez magnetnih efekata. Ti si bese pisala da to onda nema finis ko normalan lak? Ova boja je zaista primamljiva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sećam se da sam pisala da nema finiša kao obični lakovi. Kako bi ovaj izgledao bez magnetnog efekta možeš najbolje videti kod mene na palcu jer magnet ne dohvata ivice nokta pa se tu vidi neizmenjena boja.

      Delete
    2. A ok, onda sam nesto pobrkala. Svidja mi se sama boja, zato i pitam, mozda ga i kupim jer nemam nijedan slican

      Delete
    3. Nećeš zažaliti ako ga uzmeš. Pokazao se kao prilično dobar lak.

      Delete
  5. Za malo danas da uzmem ovaj lak, al' nisam bila sigurna kakvi su bili tvoji utisci, pa da se ne zaletim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Planiraš da uđeš u magnetne vode. Lak je dobar, boja mu je prekrasna, ali magnet nije baš dobar.

      Delete
    2. Nisam planirala, nego md navalio da ga kupi :D Zbog magneta sam se i dvoumila..

      Delete
    3. Ako imaš neki drugi magnet, ja bih uzela ovaj lak jer nisam videla ovu boju kod drugih nama dostupnih proizvođača. Možda tebi zapadne neki dobar magnet.

      Delete
    4. Nemam. Pa videcu onda. Hvala :)

      Delete
    5. Baci pogled i na druge lakove. Ako nađeš GR ovakve boje, uzmi radije njega nego Auru.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...