08 June 2012

Šljokeeeee


Nov petak, nov tematski manikir. Ove nedelje smo se dogovorile za šljokice. Mada imam dosta neisprobanih topera sa šljokicama, danas sam odlučila da umočim nokte u kutiju šljoka. Tačnije, prvo sam želela da namažem svoj franken od crnih šljoka (to su ove iste kineske šljoke), ali one su toliko pustile boju u lak da su bile nerazaznatljive. Zato je franken završio u đubretu, a ovo na mojim noktima. Ovo je prvi put da sam svesno uradila jednodnevni manikir. Ove šljoke će otpasti u toku dana, a nisam htela da stavim nadlak jer u ovom slučaju on ubija njihov sjaj.


Another Friday, another themed mani. This week we agreed on glitter. Even though I have many untried glitter top coats, I've decided to dip my nails in a pot of glitter. Actually, I wanted to try out my black glitter franken (made out of this same glitter), but the glitter bled so much into the base that it was indiscernible. That's why the franken ended up in the trash, and this on my nails. This is the first time I intentionally did a one-day mani. The glitter will fall off during the day, but I didn't want to put a top coat over it because it'd dull the sparkle.

šljoke koje sam koristila - iz manje kutije za domali prst, a iz veće za sve ostale



No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...