19 June 2012

Color Club Ruby Slippers

Color Club Ruby Slippers je drugi od dva Color Club laka koje sam za smešne pare uzela na sajmu kozmetike u aprilu. Grimizne šljokice - ne mogu im odoleti. Rok trajanja na deklaraciji mu ističe sada, ali ne vidim da ovaj lak ne valja. Pakovanje je od 15 ml. Color Club lakovi ne sadrže dibutilftalat, toluen i formalin. Ne testiraju se na životinjama i ne sadrže sastojke životinjskog porekla.

Color Club Ruby Slippers preko Aura She Bunny 021
+ Essence BTGN Top Sealer

Color Club Ruby Slippers is the second of the two Color Club polishes I bought cheaply at the cosmetics fair in April. I couldn't resist crimson glitter. Its expiration date is nigh, but I don't see anything wrong with this polish. Color Club polishes are 3-free and don't contain formaldehyde, Dibutyl Phthalate (DBP) and Toluene. They are not being tested on animals. They also don't contain animal products so they are vegan-friendly.

Color Club Ruby Slippers preko Aura She Bunny 021
+ Essence BTGN Top Sealer

Namazala sam ga preko Aura She Bunny 021. Odlučila sam se da ga stavim preko baze u boji, iako bi mogao da se nosi i sam. Ima mnogo crvenih šljokica u prozirnoj crvenoj bazi. Na žalost, nisam uspela da uhvatim punu dubinu i grimiznu nijansu ovog laka.

Color Club Ruby Slippers preko Aura She Bunny 021
+ Essence BTGN Top Sealer

I have applied it over Aura She Bunny 021. I've decided to layer it even though it could be worn by itself. There is a lot of red glitter suspended in red jelly base. Unfortunately, I couldn't manage to capture the depth and crimson shade of this polish.

Color Club Ruby Slippers preko Aura She Bunny 021
+ Essence BTGN Top Sealer

Maže se lako. Prilično je tečan, ali se ne razliva. Šljokica ima baš mnogo - nanela sam samo jedan sloj. Za pun doživljaj bogatstva šljokica je neophodan nadlak. Ja sam stavila dva sloja Essence BTGN Top Sealera. Prvi za sjaj, drugi za izjednačavanje površine.

Color Club Ruby Slippers preko Aura She Bunny 021
+ Essence BTGN Top Sealer

The application was smooth. The polish is rather thin, but it isn't pooling or dripping. There is a lot of glitter in it - I put only one coat. It is very gritty and top coat is necessary. I had to put two coats of Essence BTGN Top Sealer - one for the gloss and one for the evenness.

Color Club Ruby Slippers preko Aura She Bunny 021
+ Essence BTGN Top Sealer - blic



6 comments:

  1. Super je, divne su crvene sljokice, zao mi je sto sam propustila ovaj sajam i tu fenomenalnu CC ponudu, nemam ni jedan njihov lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda će ih opet biti u oktobru. Ne verujem da su sve rasprodali jer su u pitanju bile zaista velike količine lakova, ali malo boja.

      Delete
  2. Super ti stoji!
    Jesi bila skoro u Unitech-u? Je l' ima jos CC lakova?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nisam bila u Unitechu od zimus, a nešto i ne planiram da idem. Ponuda im je bila nikakva poslednji put kada sam bila. I svi lakovi su delovali bajato. I boje nisu bile one koje su ponudili na sajmu nego sve neke zagrobne nijanse.

      Delete
  3. Pa gde onda stekaju te sa sajma?! :D
    Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet da su ih doneli iz Novog Sada.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...